23.54

 
Voila! Meningen var att det skulle bli någon typ av budapestrulle men mina kanter blev lite för hårda så det gick inte att rulla ihop den helt och hållet, haha. Det blir alltid något som går snett för mig när det är egengjord marräng inblandat. Gott blev det iaf och det är huvudsaken! Det var även sjukt enkelt att göra och tar inte så värst lång tid, perfekt för oss mindre skillade i köket! 
 
Sen måste jag passa på att erkänna och be om ursäkt för att jag är den segaste människan på att svara på era kommentarer! Läser varenda en och blir alltid lika glad när ni tar er tid för att skriva men tänker alltid att "jag svarar ikväll" men så går tiden jävligt fort!? Ska ta tag i saken och svara på allting innan jag lägger mig och förbättra mig!
 
Till Moa som undrade vart klänningen jag hade på mig här, kommer ifrån så är den från Gina! PUSS!

Ninni - Vimsiga mamman skriver:

men så gott de såg ut!

Julia Müller-Sandvik skriver:

Det verkar helt underbart!! Även om det inte gick att rulla den :D

sv: I KNOOOW, jag tjöt till när jag såg den och var bara tvungen att ta tre för 10 ;) Den var asgod!

ɑ n n i k ɑ skriver:

SV: tack :)

Joe skriver:

Men Guuuud så gott!!

milina.blogg.se skriver:

men åh vad gott :D

Matilda - Skönhetsblogg skriver:

åh herre, vad gott det såg ut!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0