23.17


God kväll! Sitter i köket med halsflussen från helvetet! Kan varken äta, prata, skratta eller dricka utan att det gör satans ont. Tog precis 10 piller som ska hjälpa mot smärtan och det börjar lätta på trycket så det känns skönt. Ok 10 var en överdrift, det var hälften. Satt och grät av smärta som ett barn för en halvtimme sen och nu skrattar jag åt mamma som är på besök, hon försöker ge syrran massage från helvetet och det uppskattas inte! 

Hur som haver. Vad har hänt sen sist? En del jobb innan halsflussen brast ut och den första middagen med killens goa föräldrar! Som förövrigt gick bra och det var väl det. Haha.. Imorgon åker jag hem till Västerås en snabbis och det ska bli skönt. Nu måste jag försöka sova igen, vaknade av smärta sist så nu ska jag fucking force it. Ni glömmer väl inte bort att ställa om klockan? Puss! 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0