Update




Hej på er! Det var inte igår! Hur mår ni? Vad gör ni?

Jag tänkte slänga in en snabb uppdatering i väntan på lite mat. Det är rätt mycket som hunnit vända och det är skönt att det äntligen blir lite ljusare i livet efter en jävligt lång svacka. 

För er som hängt med så kom jag som sagt in på högskolan och läste internationella relationer och etnisk migration med inriktning på sociologi en period men kände dessvärre att det inte var något som skulle gynna min framtid så att det var inget jag fullborda. Jag tänker, tre år är mycket av ens liv. Och högskolan är som många vet ett bra kliv från gymnasiet. Ingenting är the same och mängden av plugg är det en rejäl skillnad på. Så ska man läsa en längre utbildning efter gymnasiet är det nog viktigt att veta att det är något man verkligen vill.  

Hur som helst, jag jobbar numera på huvudkontoret på ett försäkringsbolag i Stockholm och trivs! Har dessutom träffat en jävligt fin kille och så hänger jag med härliga människor på fritiden och njuter faktist av livet trots höstmörkret. Det vore dumt att klaga. Men så gör jag det varje morgon måndag-fredag haha..... Förstår mig inte på morgonpigga människor.

Igår var det fredag också. Så himla skönt med helg! Vad gjorde ni? För mig blev allting väldigt spontant, överdrivet mycket men gott käk på Hard Rock tillsammans med Rebecka och sedan en härlig fylla på det tillsammans med ett par sköna grabbar. Så ni kan ju gissa vad jag gjort idag.. Sovit hela dagen. 

Jag har för tillfället ingen kamera till hands så att uppdateringen lär inte blir så himla mycket bättre men en del inlägg ska jag försöka få in. Det är kanske inte så kul att läsa om att jag går till jobbet varje dag ;P

Men, jag hoppas att ni mår bra! Och tackar innerligt för fina kommentarer som ramlar in. PUSS!



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0