02.09.14

 
 
 
God morgon! Eller god och god är väl att ta i. Jag kan inte minnas senaste gången jag klev upp den här tiden, brukar typ gå och lägga mig nu.. I och med att jag sent igår fick reda på att någon jävel snott koppar från elledningarna så betyder det strul med SJ och enligt media så går inte tågen ordentligt förän tidigast idag, vid lunch. Och swebus tar helt plötsligt jäkligt dyra priser för sträckan mellan Västerås och Stockholm. Gick på över 200 spänn, med ett byte och tog över 2h. Aint worth it, så min enda lösning var 05.20 bussen när jag börjar klockan 10. Feeling sorry for myself atm. 
 
Får flashbacks till första skoldagen i London, då var det också strul med trafiken och jag tillsammans med min roomie fick åka satans jävla tidigt, stressa överallt och kom ändå försent haha. 
 
Nej, bjuder på gamla och glada outfitsbilder så länge. Vi hörs sen! Hoppas er start på veckan blir betydligt mindre stressful. Puss!

Susanna Maria J skriver:

Snygg stil du har! :)

Brownsugar skriver:

Snyggt!

Josefine Johansson skriver:

Snyggt!!

vendelis skriver:

Snyggiiiizzzzz miss u


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0