21.06.14

 
Halloj! Här är det slitet läge! Jag tror att jag har fått 5-6 timmars sömn sammanlagt dom senaste två dygnen, så nu är jag i stort behov av sömn för att bli människa igen och gärna en pasta carbonara... Mums vad gott. 
 
Igår var det festligheter i huvudstaden och jag hade SÅ kul! Jag hade på mig min nya klänning som var väldigt praktisk då det bjöds på både en mat- och dessertbuffe (ni kan ju förstå om man åt som en gris), massa sång och dans och självklart små grodorna runt vår lilla midsommarstång som man lugnt kan säga var en one of a kind..  Firar ni midsommar? Vad gjorde ni för kul igår? 

Tess skriver:

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

milina.blogg.se skriver:

fin klänning! :)

Carro skriver:

Fin! :)

Julia skriver:

Assnygg outfit verkligen!

Marie skriver:

Sv; Det är ingen fara, jag vet själv hur det är när man ska komma ihåg att svara på ens kommentarer haha ^^

Så trevligt! Jag bor i Skåne :) Jag ska jobba, ta en sväng upp till Ullared och kanske åka över bron till Danmark någon helg :)

Jennisbeauty skriver:

Yes, jag firar midsommar! :) vad fin du är!

KassandraPalma skriver:

riktigt snygg klänning!

moa skriver:

vart är klänningen ifrån? :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0