Wanties

 
 
 
God morgon! I vanlig ordning är det såklart riktigt tråkigt att sommaren snart är över men höstens mode är goddamn to die for! Ni förstår inte hur mycket det kliar i mina shoppingfingrar och hur min "att köpa"-lista bara blir längre och längre. Får förhoppningsvis sakta men säkert bocka av plagg efter plagg. Vad tycker ni om höstens mode?
 
Ne hurni, jag ska nog ta mig promenad ner till stan, kika lite och umgås med min all time favourite guy. 
 

Emma Grann Fotografi skriver:

Vilka fina men mysiga plagg!! Precis min stil! :) LIKE!

Ida Lindborg ♡ skriver:

snyggt!!

Sv: Tack så jättemycket! :D

fashion skriver:

Super snyggt :)

Escaping Reality-ett nytt liv skriver:

Hösten är underbar, bästa tiden på året! Mycket tack vare modet, älskar höstkläder,

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams skriver:

Mycket fint där! :)

Flisan skriver:

Snygga wanties :D

caroline ♡ skriver:

Vill också shoppa maaassa! Så roligt att shoppa inför hösten :D längtar tills lönen kommer! Haha

MADDISENJ.SE skriver:

Åh så mycket fint :D

Jen skriver:

Mina shoppingfingrar e aldrig stilla hahhah! Så jäkla snygga grejer, precis min stil :)

Jen skriver:

Sv: Åh vill du ses? :D Gud va kul, visst gillar du att dansa du oxå? För jag funderar på att åka upp å ta öppethus klasser om du vill joina mig :)

Jen skriver:

Sv: Hahah nu blirre massa små kommentarer av mig nu men glömmer alltid bort att säga allt på en å samma gång :D Hoppas att din helg e grym, för min del har det vart massa dansuppvisningar å lite dansjobb å utggn med vänner hihih! Hur har din varit?

MATILDA skriver:

super snyggt! :D ha en grym start på veckna!! kram.

Joe skriver:

Riktigt snygga grejer!

Amanda Jona [SPONTAN] skriver:

Snygga grejer :)

KassandraPalma skriver:

Vill ha så mycket!

MATILDA skriver:

Ha en grym dag!! :D kram


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0