10 augusti

 
Hej bloggen! Förlåt för frånvaron!! Jag har nästan glömt bort bloggenn för ett tag för att vara ärlig och bara njutit av att vara ledig innan jag åker hem igen. Slutspurten på semestern! Kommit in på högskolan har jag också gjort och jag är riktigt glad över att äntligen få bosätta mig ordentligt efter att ha flyttat runt i ett helt år. 
 
Jag har haft en minst sagt annorlunda men fin (på något vänster) helg. Det ligger väl alltid något fint i att få vakna upp i någon annans famn i en främmande stad. Och på tal om fina grejer, hotellsängar. Alltså hur sköna!? Och så någon som kommer och städar åt en också. Där snackar vi lyx. Så en rätt lyxig helg ändå! 
 
Hur har eran helg varit?

S skriver:

Vad kom du in på?
Vilken skola?

Cecilia Andersson skriver:

hihi din helg låter minst sagt spännande :D

och ett stort grattis för att du kom in! kram och godnatt

Julia skriver:

Bra att du sett till att ta vara på ledigheten! Det ska man göra, det dröjer ju ett tag innan den kommer igen.

Superkul med högskolan, vad är det för utbildning? :)

Ebba skriver:

Svar: åh tack fina du :) så himla mysig bild!

LORISSA LOVEBOMB skriver:

älskar hotellsängar, men vaknar helst ensam :)

sv: I KNOOOW, mat är bäääst!!

Ida Lindborg ♡ skriver:

åh så härlig bild!!

Sv: Tack snälla! :'D kram

KassandraPalma skriver:

så mysig bild!

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams skriver:

Grattis till att du kom in på Högskolan! :D

Jen skriver:

Grattis till att du kom in på högskolan å hoppas att du har haft en grym semester!! Skönt att höra du har haft en bra helg oxå :D min helg har verkligen vart underbar oxå!

Emma Grann Fotografi skriver:

Härlig bild!!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0