1 september

 
 
 
Nu när hösten faktiskt är på ingång hade jag gärna klätt mig.. i något sånt här. Tycker av någon anledning att det fortfarande är aktuellt med bara ben? Ett litet tag till iaf. Det är mycket som ska mixas och matchas. Alla tänkbara mixer, och läder tillsammans med stickat kan inte bli annat än riktigt snyggt. Kan inte förstå att det redan är september..... My god.
 
Hej på er förresten! Long time no see.. And it's all my fault. Hur har ni det? Vad gör ni? Det här är kanske femte gången jag försöker publicera det här inlägge.t. Jag har i alla fall haft ett riktigt bra avslut på den här veckan, en myskväll med fina vänner och det var välbehövligt! Jag och en av mina närmsta kompisar bestämde oss nämligen för att spontant åka till Stockholm för lite fest och kom hem lagom till till soluppgången, typ. Det var över förväntan så riktigt kul var det! På tal om Stockholm.. Det har varit många resor dit den senaste tiden. Jag vill inte ens veta hur mycket onödigt cash jag gjort av med på enbart transport det senaste året. Skulle förmodligen behöva få proffshjälp för den ångesten. 
 
Vad vill ni se i bloggen egentligen? Får dåligt samvete för alla kommentarer som ramlar in men som jag tar tusen år att svara på. 
Nu måste jag försöka sova, dags att vända tillbaka på dygnet i och med att skolan kickat igång! Puss!

Kajsa skriver:

så snyggt !!

Ninni - Vimsiga mamman skriver:

Snyggt!

c skriver:

absolutely cute on the shoes! :)

Liborius skriver:

åh vad snyggt!

yasmina skriver:

Skitsnyggt! Älskar allt! Vill också gå runt med bara ben

KMstyle skriver:

ett tag till funkar bara ben! var kommer tröjan ifrån? den var underbar:)

Josephine skriver:

Snyggt! :)

Johanna skriver:

Jättefint collage, gillar skorna och hatten alltså!
Är någonting med hösten som gör att inspirationen bara flödar som på nytt.

Hoppas din start på veckan varit bra?


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0