MAC

Hej bloggen! Ligger i skrivandes stund i en ordentlig matkoma och får massage. Kommer sova som en Gud i natt. Tak över huvudet, en skön säng att sova på, fantastisk mat på bordet och omgiven av människor som betyder hela världen för mig. Hashtag tacksam. 
 
Efter att ha varit iväg en sväng idag kom jag hem till en massa nybakta pajer och kakor. Inte ofta det händer! Tänkte mest bara kika in för att visa er mina nya tillskott i min läppstiftfamilj. Båda sitter riktigt fint på och går självklart mot nudehållet. Har använt dom enstaka gånger men rekommenderar dom starkt! 200kr/styck.
 
Ni var förresten ett par som undrade om högskolan, jag kommer att läsa internationell migration och etniska relationer med inriktning på sociologi i Stockholm! 
 
But back to the make up.. Någon av er som använder er av smink från Mac? Vad tycker ni? 

Escaping Reality - ett nytt liv skriver:

Jättesnygga färger, har inte testat Mac så mycket men har aldrig höt något dåligt om det heller.

Ninni - Vimsiga mamman skriver:

Så snygga :)

Fatma skriver:

Jag använder läppstift från MAC och jag älskar dom! De luktar gott, sitter hela dagen och högpigment!

Josephine skriver:

Älskar deras läppstift! Använder inte just deras men min syster har och det ser så bra ut!

Julia skriver:

Jag har aldrig testat Mac faktiskt, men just de där nyanstonerna har jag på nästan alla mina läppstift/pennor. Lite kallare nuderosa. Jäkligt snyggt!

Tess skriver:

Så himla snygga! :D Kram

Sarah skriver:

Åå jag har Angel som jag älskar! Kan du swatcha pure zen? :)

Sofie skriver:

Dom där färgena är så snygga:)

Joe skriver:

Faktiskt aldrig testat det märket. :) Vad tycker du om det?

Blondie skriver:

Wow, färgen till vänster är verkligen snygg :)

Sabina skriver:

Snyggt! Har aldrig testat Mac men hört att dom ska vara superbra!

Amanda Jona [SPONTAN] skriver:

Härligt med massage!

Hannah Danielsson skriver:

åh vill verkligen ha ett MAC läppstift :)
svar: riktigt gott! x

fashion skriver:

fina färger! :D

fashion skriver:

Fina färgeer! :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0