12

 
 
 

Hej bloggen! Sorry för dålig uppdatering men det händer inte så mycket just nu. Eller ja, det händer väl grejer men inte så himla mycket worth writing about. 

Me N' ma ladiez började den här veckan med att åka till Nyköping för att kärleksfullt och högljutt välkomna hem våra tjejer som varit i Spanien. Bruna och glada var dom, vi andra? Mindre bruna, lite väl trötta kanske men glada! Minns jag rätt åkte vi hem lagom till soluppgången och det var SÅ fint men fyfan vad kallt. Skönt att vara samlade igen i alla fall! 

Vad mer har hänt? Har shoppat en del, lyckats införskaffat mig tre par (!!!) skor på en vecka vilket är waaaay 2 much för mig som köper skor, well, låt oss säga ungefär en gång per år typ. Ett liten födelsedagspicknick, häng i solen och ett par drinkar med gott käk en fredagskväll tillsammans med människor som förgyller mitt liv och ett lugnt lördag och söndag och så har sju dagar gått igen. 

Ne, nu ska jag återgå till mitt HP-maraton! Vad har nu gjort i veckan? 

kaffehörnan skriver:

Ser mysigt ut

KassandraPalma skriver:

snygg bikini !!

♫♪ sandra skriver:

- roligt att du gillade tipset :)

linah skriver:

jättesnygga bilder:D!

Elin Larsson skriver:

Så härliga bilder!

sv: jaa det ska jag verkligen göra!

Tea skriver:

SV: Tack så jättemycket söta du!! Hihi :D
ha en riktigt fin kväll, kram! <3

Amanda [SPONTAN] skriver:

Härliga bilder :)

J U L I A skriver:

Gud vad härligt det lät! Man kan aldrig köpa för många skor haha, kram

Katta skriver:

Jätte fin blogg :)

❥wilmaalsterlund skriver:

Härliga bilder!

V I L M A L A ♔ skriver:

ÅHH så fina bilder! Har alltid velat lära mig att gilla HP men har aldrig lyckats :( Ja vad fan har jag gjort? Svar: Inget HAHAHA! kram :D

Joe skriver:

Härliga bilder!

Fani skriver:

Gillar bilderna :) Vad heter du på instagram? Kram!

Siri skriver:

Fina bilder ♡


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0