Snapshots

 
Hej bloggis!! Jag har varit så jävla dålig på att blogga.. Och ännu sämre på att svara på era kommentarer... Men alla korten på borden! Jag har helt enkelt valt att göra annat men nu ska jag faktiskt sätta mig ner och svara på era kommentarer i lugn och ro, för en gångs skull. Haha!
 
Förutom jobb har jag till mestadels av veckan hängt med Micke, gått långa och sköna promenader i vårsolen (ryktas förövrigt om att det ska snöa i helgen!? Nej tack till det), käkat gott och så har jag till och med hunnit att glida längs marken och lyckats skrapa fram blod lite här och var, haha ett sånt jävla klantarsel men jag kan ju inte sluta skratta nu i efterhand.
 
Jag och Vidar traskade nämligen från jobbet och var glada över att äntligen ha klarat av den sista arbetsdagen för veckan när vi plötsligt ser hur tåget åker förbi oss.. Vi tittar på varandra och fattar att det är just i det ögonblicket vi ska börja springa så vi kutar som om det vore det sista tåget för i år och när vi redan har bråttom ska jag såklart snubbla, flyga vad det kändes som ett par meter och sedan landa för att bli ett med marken.. Haha, kliver raskt upp och ser hur förvånad Vidar är, själv hör jag mig själv skrika "SPRIIIIIIING!!!!!", fort som fan fortsätter vi mot tåget och när jag väl kommer in där och står det typ skrivet "hej-kom-och-hjälp-mig" i pannan på mig. Finns nog inte en enda av mina vänner som inte har jävligt mycket skadeglädje i sig för inte fan fanns det en enda som inte skratta ihjäl sig när historien kom fram.. Den bjuder jag på, haha.
 
Förresten måste jag tipsa er om Cubus halsdukar som finns ute i butik nu. Jag har länge varit ute efter en vit och hittade den perfekta för 179kr, finns förmodligen i en eller två färger till men så värda priset.

Meg skriver:

Fina bilder!

LORISSA LOVEBOMB skriver:

sv: Nej, det är inte någon fara, jag gillar att vara ensam ibland ^^

Flisan skriver:

sv: javisst skulle det vara najs :D
haha så lite så :P

allt bra med dig idag? :)

Amanda [SPONTAN] skriver:

Härliga bilder :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0