Saturday



Idag fick jag vakna upp till ett fint sms. Och det kändes ju bra! Som vanligt känns ett litet fint sms jävligt bra när man är långt ifrån, för det är ju trots allt det enda verktyget man har. 

Bestämde mig för att ha en riktig slappardag i soffan since the weather is fucked up anyway. Och sedan somnade jag om, vaknade inte förän vid 17 igen.. 

Det blev stuvade makaroner och tydligen brända falukorvar till middag. Sen slog jag på 12 years a slave efter att ha hört mycket bra om filmen, 20 minuter sen pallade inte mitt psyke mer haha. Så jävla hemska scener. Har ni sett den? 

Bakade istället, åt halva smeten och resterande i ugnen. Ikväll har jag bestämt mig för att ha ett vännermaraton, låta avsnitt efter avsnitt rulla på och bara leva in i en helt annan värld. Thank god for netflix! 

Hoppas ni har en fin lördagskväll iaf! Och släng iväg sms till någon ni älskar. Så värt det. Puss!  

MATILDA skriver:

fint citat!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0