När lycka känns i hela kroppen

 


Igår bestämde jag mig för att lägga ner allting ett tag för att bara njuta av allting. Jag spenderades kvällen hos mina favoriter som jag inte fått träffa på alldeles för länge, åt god mat, såg finalen av mello som resten av Sverige och trängdes i soffan med mina gosisar! Då ville jag fan stanna tiden ett tag.
 
Sedan blev det läggdags för det trötta gänget som kanske borde ha varit piggast av alla.. Imorse vaknade jag upp bredvid mitt hjärta och det finns nästan ingenting bättre än att få somna och vakna upp bredvid någon man älskar och som älskar en tilbaka med hela sitt hjärta. Vi var uppe strax innan 9 (!!!) för att väcka namnsdagsmannen med frukost på sängen (GRATTIS TB!!), glad blev han och tur var väl det! Och sedan har vi bara tagit dagen som den kommit. Dränkt vår paj med bär, suttit ute och njutit av solen under klarblå himmel och bara varit med varandra. Fler av såna här dagar thank you very much. 
 
En riktigt jävla bra helg har det varit! Precis vad jag behövde, bara spenderat tid med människor jag älskar! Nu ska jag njuta allt vad jag kan innan jag tar mitt pick och pack och rullar tillbaka mot storstaden. Hoppas ni hade en awesome helg! 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0