Min låtsasfru

 
Ikväll såg jag min låtsasfru som gick på trean, har ni sett den? Det kan ha varit den första filmen med Adams Sandlers som jag lyckades ta mig igenom utan att somna och faktiskt tyckte om! Efter min extremt gråa söndag var det skönt att få leva sig in i en annan värld och koppla bort allt annat för ett tag. En film som fick mig att skratta och som innehöll både humor och kärlek. Sevärd!
 
Förresten så har jag lagt märke till att det inte längre bara är mina vänner som läser min blogg haha, utan på senaste tiden har statistiken hela tiden ökat och ett flertal kommentarer ramlar in dagligen. Det gör mig väldigt glad ska ni veta!

LORISSA LOVEBOMB skriver:

sv: Ja, det hade vi verkligen gjort!!

Jag har faktiskt sett den flera gånger, och såg den igår när den gick på TV. Älskar nämligen Jennifer Aniston och Nicole Kidmans roll i den filmen >.<


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0