Lördag!



Haha jag måste bara berätta.. Efter frukosten imorse bar jag ner lillen till lekplatsen. Satte honom i en gunga vilket han stormtrivdes i och så mitt i allting så somnar han! Hahaha övergången där alltså.. Gick från att skratta högt till att somna under en minut. 

Aja, hej på er! Åkte in till stan en stund, köpte mig en glass och satte mig i solen och läste. Converse och ljusa jeans är väl ändå signs of spring om jag får säga det själv! Hela 13 grader idag enligt väderprognosen när jag tittade sist.

Ikväll blir det qualitytime med familjen except the parents, brorsan och Zorro (haha bara du som saknas natta!) är nämligen här på besök! Blir väl hämtmat och lite gott. 

Ha en fin lördag!! Puss å kram!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0