Gratis terapi


Vill aldrig att den här boken ska ta slut, en av anledningarna till varför jag inte vill läsa så himla mycket i den. Det är bokstavligen gratis terapi för mig. Har någon av er läst den? Om inte, köp den och läs den. Så himla värt varenda krona! Vem behöver något annat när man har Michaela Forni? 

LORISSA LOVEBOMB skriver:

Aldrig läst, men jag har läst hennes blogg och hon är ju himla duktig, så jag ska nog ge den en chans :)

sv: Detsamma <3

EVELINA skriver:

Låter som en bra bok det! Tack för tipset =)

Annster skriver:

Tack detsamma :)

Jenny skriver:

Åh måste bara köpa mig den! Hört så mycket bra om hennes böcker :)

Kajsa skriver:

Har den också. Bäst <3

Jasmine skriver:

Tack för lästipset!

Svar: Tack så mycket för dina ord! <3

Kram

Joe skriver:

Bra tips. Den ska jag läsa!!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0