Fyra från dom senaste 24




Just nu är jag ganska så jävla lycklig. Och OM jag uppskattar det. Efter att ha kastats rakt in i en motvind där psyket nästan kollapsat är det lättare att njuta av dom bättre dagarna. Kommer på mig själv att vara so damn happy från den stunden jag vaknar upp av att höra min grannes musik genom väggen i min helt egna säng, i mitt helt egna rum och med min helt egna bästis bredvid. Och så en klarblå himmel på det! It's like 2008 all over again med vårkänslor som börjar rulla in. Och så hör jag barnen som skriker sig hesa utanför fönstret, stör mig lika mycket på det som jag saknat det men det får mig ju att inse, I'm officially home. Och att grannen smsar och vill ha mat får mig verkligen att inse att jag är hemma för inte fan har jag kontakt med grannarna i Stockholm haha. 

Ledsen för uppdateringen förresten! Vad har ni missat då? Inte mycket. Jobbade på som vanligt i veckan, hängde med Mary i Stockholm på fredagen innan jag fick stressa fram och tillbaka till centralen för att hinna med bussen hem, väl framme blir jag upplockad av bästis och vi började såklart kvällen med en matkoma hos mamma. 

Sedan in mot stan, förbi pitchers, circus för att hälsa på killarna bakom djbåset och all star för ett par drinkar. Möter upp Kevin, John med flickvän och fortsätter på pitchers tills stängning. Fulla och extremt glada gör vi en beställning på subway innan vi kallar in en taxi och rullar hemåt. Slutet gott, allting gott! Hade ni en bra fredag!? 

Emma skriver:

sv: tack! :)

F R I D A - M A R I A skriver:

Åh, alltså de drinkarna! Mums!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0