En sån söndag



Idag känner jag mig full, nästintill overwhelmed with feelings som jag inte längre kan sätta ord på. Man känner en sak, som leder till nästa, som i sin tur leder till nästa och till slut känns det som alla känslor mixat ihop sig och allt är bara en jävla röra. The silence gets way to loud, man bär på mer känslor än vad man egentligen orkar och morgondagen känns som en evighet bort.

Hur underbart det än är att må bra, tror jag att det är viktigt att våga känna efter och låta det ta den tid det tar när livet fuckar upp. Vara ärlig mot sig själv och förstå att det är okej att ha ont, gråta, skrika och allt som hör till när man är en frustrerad jävel. 

Dom här dagarna när man inte har ork till att göra någonting och att bara ta ett par steg till toaletten känns som ett jävla marathon kommer man aldrig undan med för det är så livet fungerar. Ibland mår man skitbra och ibland mår man skitdåligt. 

Idag tänker jag bara äta pizza och sitta i soffan och glo på tv. 

Hoppas ni har en finare söndag! 

Beita skriver:

Mm så GOTT!

Amanda [SPONTAN] skriver:

Hoppas allt blir bättre snart!

Stickan! skriver:

Åh, så gött det såg ut med pizza :-)

Annster skriver:

Åh, vad gott :)

Jasmine skriver:

Hoppas att du får en fin eftermiddag. Låt dagen vara som den är, morgondagen kommer - förr eller senare.
Kram

Jojo skriver:

Gott!

LORISSA LOVEBOMB skriver:

Jag känner igen känslan något otroligt. Och du gör helt rätt, jag ska äta pulled pork och gosa i soffan också.

Alinde skriver:

Stämmer :) that's life... "man måste ju dö några gånger innan man kan leva..." :)

ANNIZ skriver:

Härlig blogg! :)

Sofia skriver:

Gott! Jag åt pizza igår ;-)

Joe skriver:

Mums så gott!! Åt pizza igår faktiskt :)
Håller helt med dig om känslor...

Kajsa skriver:

åh, så gott !!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0