En ångestfri fredag




Fredag hurrni! Min, som i vanlig ordning, day off from work. Är galet nöjd då jag aldrig i hela mitt liv skulle vilja sitta på kontoret en dag som denna, haha. 

Kom hem helt utslagen igår, åt middag och pratade om dagen med någon jag älskar med hela mitt hjärta och kom på hur fin just den studen var, att bara sitta vid köksbordet med en dämpad belysning och pratade om hur dagen varit. Sedan slog vi på en film och jag lyckades förvånansvärt att somna (för det händer ju aldrig........), till mitt försvar är jag faktiskt någon form av sjuk. Vaknade tusen gånger för att jag fick plötsliga hostattacker. 

Imorse var jag uppe vid 8 (!!!!!!!!) och sedan åkte jag och mötte upp en mycket saknad kompiiiis. Sol, sol, sol hela dagen så vi passade på att äta årets första glass utomhus och sedan en lunch på det. Good day so far! Ikväll blir det middag med Jonas. En jävligt bra fredag det här! 

Hoppas att ni också njuter av en solig fredag! Puss! 

Henrietta skriver:

ååh vad gott det ser ut!
ha en bra dag!

Annika skriver:

Mums :)

Emelie skriver:

Åh, den där första glassen utomhus är ju guld! Finns verkligen inte mycket som slår det, nästan ingenting faktiskt.:)

Johanna skriver:

Låter ju en riktigt bra fredag! Maten ser väldigt god ut och glass, åhh det var det länge sedan man åt!

Celine skriver:

Åh härligt!

Jen skriver:

Det är verkligen en underbar fredag du har där!!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0