5 måsten i väskan

 
Ni förstår inte hur mycket jag längtar efter min kamera när jag ser kvalitén på den här bilden! Man är väl en aning korkad om man glömmer den på andra sidan jordklotet men den här gången hade jag tur och numera ligger den i trygga händer hemma hos pappa. Snart är vi återförenade och då ska ni få bättre bilder!
 
Här är i alla fall 5 måsten på vad som måste finnas i mina väska. Läppstiftet är ifrån viva la diva, heter summer queen och har nummer 91! Jag vet inte hur många gånger jag lyckats tappa bort den lilla tuben. Hur många andra jag än testat har jag alltid kommit tillbaka till den här, förr eller senare återförenas vi på ett eller annat sätt. Så tips till er som gillar nudefärgade läppar!

Elinore skriver:

Love spell doftar ju magiskt! :D <3
åå fint läppstift! Måste jag spana in :)

Jen skriver:

Så fina grejer! :D har oxå den VS doften! Den e himmelsk!

Johanna skriver:

Håller med dig, riktiga måsten! Kram

LORISSA LOVEBOMB skriver:

För mig är ett måste i väskan: Papaverin (gallstensmedicin), min kalender, en halsduk (jag bor i Jokkmokk, väderomslag kan bli rätt brutala), en tändare och cigaretter ;)

Jasmine skriver:

Svar: Glad att mitt musiktips uppskattades.
Kram

Meg skriver:

Älskar VS's dofter! :)

Amanda [SPONTAN] skriver:

Men nej vad hemskt att glömma kameran!

MATILDA skriver:

älskar love spell :)

EMMAWHO skriver:

Kanske borde testa, ute efter ett nudestift :)

Flisan skriver:

Snygg plånbok :D

Sanna Preifelt skriver:

Ååh vad fint :)

BYcajsaB skriver:

Är det en bronzer du har från Bobbi Brown? Själv har jag en från Nars som är helt amazing!

amanda - my way to do it skriver:

Mina 5 måsten i väskan är: plånbok, någon form av parfym, tuggummi, borste, vattenflaska med vatten i.

Ida skriver:

älskar plånboken, så fin!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0