21

 
Idag fyller en av mina favoriter år! 21 år och för mig blir du bara mer och mer underbar för varje dag som går.  Jag är så himla glad för att du finns i mitt liv och för att jag får vara en del av ditt liv! Det finns inga ord som kan beskriva dig, men en sak är säker och det är att jag är så jäkla tacksam för att det finns människor som du. Jag önskar det fanns tusen till för då hade vi haft en fantastisk värld. Jag kan inte räkna hur många gånger du lyckats sätta ett léende på mina läppar och det är jag glad för, för ingen kan få mig att skratta som du.
 
- En kille som within a second kan få mig att må bra och vilja kriga på genom allt i livet. Och det är såna här vänner man ska ha! Vänner som pushar, lyfter och ger energi!
 

Elinore skriver:

Vad kul! Grattis till honom :D

sv;Jag spelar Call Of Duty Ghosts och Black Ops på xbox :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0