13/3



God morgon! Hur har ni det? Vad gör ni? Mår ni bra? 

Gör inte så jävla mycket på dagarna så det finns inte så mycket roligt att skriva om här på bloggen. 

Sover jävla konstigt gör jag i alla fall, här om dagen vaknade jag vid 5, bestämde mig för att dricka en iskall cola och kollade på ett par avsnitt av Simpsons på tv.. Haha who does that?! Får säga som den skrikande alkoholisten på bussen sa igår, "jag gör det bara för att jag kan!"

Idag var jag faktiskt uppe halv 9! Känns mycket roligare att kliva upp tidigt när solen lyser, annars vill man bara dra täcket för huvudet tusen gånger om.

Igår bestämde jag för att ta vara på vädret, så jag åkte in till gamla stan och bara gick i flera timmar. Så jävla skönt! Bäst att ta vara på solen för man vet aldrig med Sveriges väder.. Sedan fick vi jobba till världens finaste utsikt och när jag kom hem städade jag hela lägenheten så jag somnade helt utslagen. 

Blir pannkakor till frulle idag, brände precis en så jag lär sluta blogga. Hörs!!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0