Lumene

 
 
 
Jag älskar natural code serien från Lumene! En dröm för oss som gillar nude lips. Luktar för det första fantastiskt gott och sitter som en smäck på läpparna. Dessa ligger på en delad och rättvis förstaplats med viva la divas läppstift som är riktigt svårslagn Har ni testat något ifrån denna serie? 

milina.blogg.se skriver:

fina färger!
- tack :)

Linnéa skriver:

Älskar färgerna!:D

V I L M A L A ♔ skriver:

Så fina! :d

kaffehörnan skriver:

Jättefina produkter. Jag satt modell för ett gäng tjejer som utbildade sig till makeupartister

KassandraPalma skriver:

riktigt fina färger!

MATILDA skriver:

fina :D

Joe skriver:

De är också mina favorit läppstift!!

Jen skriver:

Sv: att resa e n av de bästa jag vet :D boka en resa sen när du har möjlighet ;) man mår så himla bra av att bara va borta nån vecka å njuta av livet
Åååh vilka fina å mumsiga färger :D passar dig säkert jättefint!

Amanda [SPONTAN] skriver:

Superfint :)

Matilda - Beautyblogg skriver:

dom ser riktigt fina ut!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0