Class(es) of 2014

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nästan ett helt år sen man själv sprang ut, hoppade på flaket full och glad, skrek allt vad man hade till allt och alla.. Igår var det ÄNTLIGEN dags för många av mina vänner att göra detsamma! Jag är SÅ stolt, för jag vet att många av er kämpat som riktiga krigare dom senaste veckorna (hej elajnaaa och verro!!!), om inte månaderna. Himla svårt att hinna med allas studentmottagningar men ett stort grattis till alla studenter!

Veronica skriver:

Så härliga bilder!

Tess skriver:

Superhärliga bilder! :) Kram

MADDISENJ.SE skriver:

härliga och fina bilder

Jessica skriver:

Så fina bilder :)

Joe skriver:

Underbara bilder! Man glömmer aldrig den dagen.

Fani skriver:

Jättefina bilder :)
För min del var det hela fem år sen! Tiden går fort alltså, haha xD
Kram!

Elina skriver:

lots of loveeeee

Robex Lundgren skriver:

grattis

Amanda [SPONTAN] skriver:

Härliga bilder :)

❤wilmaalsterlund skriver:

Underbara bilder, alla ser verkligen så glada ut!

Helena skriver:

Så härligt med studenten och alla glada människor! :)

Sofia skriver:

Härliga bilder!

KassandraPalma skriver:

så fina och härliga bilder!

Annabel Lee skriver:

ÅH VAD KUL!!!! Grattis till alla och vad underbart med student!

Johanna skriver:

Åh så härliga bilder! Kram

J U L I A skriver:

Åååh vilka härliga bilder!

Sv- haha ojdå då kanske du tog igen det nudå!

Kram

giime skriver:

Så fin blogg ☺

MATILDA skriver:

så fina bilder :D

aansoo.blogg.se skriver:

för mig är det också ett helt år sedan jag tog studenten och yrade på med studentmössan på huvudet, vart flyger tiden riktigt iväg?Minns det dock som om det vore igår :)

V I L M A L A ♔ skriver:

ÅHH älskar bilderna, ser såå underbart ut <3

kaffehörnan skriver:

Grymt magiska bilder

Julia skriver:

Håller med Veronica, härliga bilder! Studenttider är alltid så himla fina, glädjen smittar av sig! Kul att fira sina vänner också :)

Jen skriver:

Sv: då måste du dansa igen vetjag! Vad dansade du för nåt förut?
åååh grattis till alla studenter! Vilka fina bilder på dina vänner :) Hihihi det var 3 år sen jag tog min :D

Charlotta Hägg skriver:

Sv: Jaa, vi är verkligen supernöjda med den :) och kul med student ju! Jag ska på mina vänners student på fredag och jag ser verkligen fram emot det för man vet ju hur kul det är :D KRAM


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0