A summerday


Zup' bloggen! Igår hängde jag i solen tillsammans med bästis med flera hela dagen. Lökigt värre men jävligt trevligt! Hela 32 grader fick jag höra och jag undrar för en sekund om jag ens är i Sverige? And yes we are för idag regnar det som fan och inget land är bättre än Sverige på att bjuda på alla årstider inom loppet av ett dygn... 

Jag avslutade kvällen med middag på balkongen tillsammans med fina vänner i kvällssolen och sov sedan väldigt gott hela natten. Nu tänker jag luta mig tillbaka i sängen och se avsnitt efter avsnitt av en bra serie då hälsan ligger på minus idag.. Aja, regnar gör det i alla fall utanför så här kan jag ligga med gott samvete!

Vad gör ni idag? Har ni regn? Sol? Snö? Tell me! 

Veronica skriver:

Vad härligt!

Malin Jonsson skriver:

Så skönt med riktigt sommarväder! :D

carro skriver:

Härligt!

Kajsa skriver:

härliga bilder !

Elin Larsson skriver:

Åh vilka härliga bilder! SV: Ja men visst är dem, man blir så glad av alla sommarbilder:)

JUNITJEJ skriver:

SÅ härligt med sådant väder!!

Brownsugar skriver:

Härligt!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0