19th of june

 
Hej på er! Det här med daglig uppdatering var väl inte riktigt min grej.. Jag har inget minne av vad jag gjort på senaste tiden känns det som.. I helgen hängde jag i Stockholm med familjen, en utgång med ett par härliga tjejer, en tidig födelsedagsfrukost på sängen med härliga morgonstämmor och en och annan shoppingrunda och så var helgen över.
 
Igår blev det en spontan utgång, vi mötte upp ett härligt gäng som så fint sjöng in min födelsedag vid 12-slaget! Hade, smart as I am, förträngt att det var en vardag då varje dag känns som helg nu för tiden och missat att sista bussen går strax innan 12 så det var bara att traska hem! Helt sjukt att man är redan är förbi tonåren.. Feelin' old as shit. Ne hurni, det är fint att vara 20! Nu blir det lite kvalitetstid med mami innan jag möter upp ett par fina vänner för middag ikväll. Ska försöka få lite bilder. PUSS!!

Julia skriver:

Åh, vilken härlig bild!

Linneaellinore - FOTO skriver:

Jättehärlig bild! :)

aansoo.blogg.se skriver:

underbar bild! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0