14.06.20





Glad midsommar! Jag sitter på bussen mot Stockholm efter alldeles för lite sömn i natt men har världens goaste busschaufför, sitter och ler för mig själv när han pratar haha! 

Men herregud vilka fina birthday wishes jag fick igår! Alla fina meddelanden och telefonsamtal, fick mitt lilla hjärta att bulta i 320 av glädje. I mean, att folk lägger ner tid på att skriva till lilla mig, wow I'm like.. Who paid you to do that? Är SÅ HIMLA JÄVLA glad för att jag har så fina människor i mitt liv! 

Vi samlades ett gäng tjejer och käkade tapas på Indigo igårkväll och sedan avslutade jag natten med Kevin och Emil och traskade glatt (barfota, att jag aldrig lär mig) hem lagom till soluppgången. 

Nej hurni, om jag fortsätter sitta här och skriva spyr jag inom 5. Vi hörs! Och ha en fantastisk midsommar! Kör ba köööööör

Kajsa skriver:

härliga bilder !

Sofia skriver:

Så fina bilder :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0