04.51


Oj oj oj vilken fin helg jag har haft! Hej förresten! Det har, som alla i Västerås vet, varit festival i helgen med god mat, skön musik och proppfullt med människor på gatorna och det gillar vi väl, alltid kul när något händer i staden!

I torsdags tog jag faktiskt min langososkuld (utan räkor och rom dock) och det var goooodie! Har ni käkat det? Vad tycker ni? Jag skulle aldrig kunna äta mer än en, would probably throw up. På tal om att spy.. Alla som känner mig vet att jag avskyr allt som har med öl att göra och jag skulle inte ens dricka en flaska om jag fick en tusing men av någon anledning var jag dum nog och drack en klunk idag, ville spy samma sekund jag svalde och vill nog fortfarande spy. FYFAN. Cred to all the ones who drinks beer.....

Över till något roligare! Igår blev jag omhändertagen av mina fina tjejer who brought me to Tabban och bjöd på middag, drinkar och hela köret. Nöjd tjej I must say! Synd att ALLA bilder blev suddiga och killen som tog, tog seriöst 44 bilder.. Glad var jag iaf. Anyway! Promenerade i vanlig ordning hem någon gång där på morgonen, som tur med sällskap den här gången men att jag aldrig lär mig att det aldrig är kul att gå hem efter 03.00! Aja, det blev en lugn kväll tillsammans med Fatifati idag fram tills midnatt då jag spontant fick ryck och ville gå ut och så fick det bli! Är jävligt nöjd då jag hade en riiiiktigt rolig kväll! Men nuuuuu ska jag nog slå på en dålig rulle och somna till den! PUSS! 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0