01.15


".. And deep down I know this never works but you can lay with me so it doesn't hurt"
 
Alltså helt ärligt nu, säg något tillfälle Sam Smiths stämma inte passar in? Fyfan vad man känner igen sig i varenda sång. Han om någon kan verkligen få det sorgsna att låta fint, riktigt jävla fint. Den killen och Andreas Moe, kan lyssna på deras röst alla dagar i veckan, dygnet runt. Perfekt nu när jag är sängliggandes och undrar hur mycket snor en människokropp producerar egentligen? Ja, det är weird thoughts at night. Either that or reaaaaally really deep ones.... 
 
Hej förresten! Igår bestämde jag mig för att sova borta och vaknade upp typ, sjuk!? Näsan har under hela dagen varit antingen täppt som fan eller så har jag fått snyta mig stup i kvarten och så 10 nysningar i rad på det.. Efter en heldag på stan med bästis och en middag med grannen (burger king, alla vet hur glammiga middagar jag bjuder på) somnade jag skönt i hennes soffa. Och nu, efter att ha torterat stackars Mustafa med min fantastiska natthumor tänker jag ge serien Castle en chans, sedan sova och hoppas på att jag vaknar upp betydligt mycket friskare imorgon. Natti  ♥

Carro skriver:

Tack! :)

♫♪ sandra skriver:

såå bra!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0