Vaniljkakor fyllda med kärlek

 
 
Fick världens sötsug för ett par timmar sen och det var jävligt länge sen jag baka så why not? Vaniljkakor fyllda med nutella fick det bli då dom är bland det lättaste som finns att göra och tar dessutom inte alls lång tid! 
 
Klockan är för tillfället 03.53 exakt och när ni läser det här ligger jag förmodligen och sover. God morgon på er i alla fall! Vad ska ni hitta på idag? Jag ska iväg på en shoppingrunda med mamma och det känns som att jag borde vara relativt utvilad inför det så frågan är vad jag gör uppe just nu?

Amanda [SPONTAN] skriver:

Mums!

william skriver:

gud vad gott:D

Annika skriver:

Gott ♡

JUNITJEJ skriver:

Vad de ser goda ut!

Louise skriver:

Åh vad gott! :)

Charlotta Hägg skriver:

Sv: Tack så jättemycket gulle! :) Och det där såg inte dumt ut.. blev riktigt sötsugen nu :D KRAM!

Fani skriver:

Vad söta de blev och goda de såg ut! Gillar bilderna :)

MATILDA skriver:

men så gott :D

Brownsugar skriver:

Muums :D

Daily Julia skriver:

Gud så gott! Nutella som är världens godaste :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0