Välkommen helgen!

 
 
Hej bloggen! Efter lite jobb imorse unnade jag mig en lunch i solen och sedan gjorde jag min debut på systemet! Jag kände mig för en gångs skull vuxen, placerad i en vuxen värld till allra högsta grad.. Typ. Har alltid känt mig så jävla liten inne i den butiken när man fått följa med mamma som en liten svans. Vad finns det mer att längta till? 15, 18 och 20 känns som åldrarna man smålängtade till för att det kommer en och annan fördel med åldern men nu då? 
 
Fick förövrigt en väldigt fin present idag som kommer sitta fint på handleden from now on och som kommer påminna mig om hur fina människor jag har i mitt liv. Önskar jag kunde samla alla på en öde ö och ta en skön selfie.
 
Vad har ni för er ikväll? Take care and be kind. Puss!

Ninni skriver:

Dom har så mycket fint :) själv är jag helt inne i smycken från Thomas Sabo :)

Julia Müller-Sandvik skriver:

Åh herregud så mycket du köpte!! :O Och det finns fördelar med alla åldrar ;) Kanske inte i legal mening, men i klokhet och vett. Livet blir bara bättre, i alla fall blev det det för mig, från och med att jag var 20 till nu har livskvalitén bara skjutit i höjden :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0