22:58

 
 
 
 
t-shirt monki //  levis etsy // skirt newlook // shors monki // jacket netaporter // sunglasses bloomingdales
 
Sitter och drömmer mig bort till nya klädesplagg. Kliar i mina shoppingfingrar efter att jag sett en hel drös höstkollektioner! Höstkläder är mums mums men än är det fortfarande sommar så fortsätt med bara ben och bruna kroppar. 

Tänkte ge lite inspo på hur man kan matcha den vita oversized tshirten som alla förmodligen har någonstans i sin garderob. Och som dom flesta som känner mig vet så är jag less is more rent klädmässigt och hade nog slängt på jackan till kallare sommarnätter, till allt förutom kjolen. Eller kanske den också, vem vet?
 
Hur skulle ni matcha?

Natalie skriver:

Åh snyggt :)

cecilia skriver:

åh vad snyggt, jeans shortsen var lju bara för läckra! skulle behöva ett par sånna!

Amanda [SPONTAN] skriver:

Fantastiskt snyggt :)

KassandraPalma skriver:

fint collage !

Julia Müller-Sandvik skriver:

Snyggt :) Men helvisa t-shirts är inget för mig som spiller typ bara av att titta på mat ;)

Matilda - Skönhetsblogg skriver:

supersnyggt!

Hannah Danielsson skriver:

svar: ja eller hur? det är helt galet roligt att fotografera mat! x

Escaping Reality - ett nytt liv skriver:

Så fina ringar, särskilt den med infinitysymbolen!

Ida Lindborg ♡ skriver:

åh gud så snyggt!

Sv: Tack snälla! :D

♫♪ sandra skriver:

snyggt!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0