Söndag


Hej bloggen!! Ligger i matkoma och har beslutsångest. Imorse började vi dagen med en fet brunch! Nybakta scones, smoothies, bacon, plättar, äggröra och hela köret fanns på bordet.

Nu undrar jag om jag ska gå ut och ta en prommis i värmen till stranden eller om jag ska ligga kvar i rummet när det för första gången är svalt här inne. Nej, ska nog ta och ta ut min extremt trötta och roliga humor på min stackars kusin. Hoppas ni har en bra söndag! Puss! 

ɑ n n i k ɑ skriver:

Mums!

Ninni - Vimsiga mamman skriver:

Så otroligt gott de där såg ut! Håller med om att de kan va skönt inne, de e bra mycket svalare inne här nu

Jennisbeauty skriver:

Mums med smoothie! :)

KassandraPalma skriver:

åh så gott!

Amanda [SPONTAN] skriver:

Alltså åh vad det där lät gott!

Linneaellinore - FOTO skriver:

Åh vad gott!!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0