08.07.14

 
 
Long time, no see! Hur mår ni!? Här är läget finfint, har sakta men säkert börjat nöta Bachelor pad som är en astöntig men extremt underhållande realityserie och vi alla vet hur det blir när man hittar en serie. Man kör all in, dag och natt och i princip en säsong/dag.. Igår bockade jag av säsong 1 och slocknade runt 8 på morgonen. Vaknade tidigare än förväntat och kunde njuta av dagen i solen på balkongen, mamma har nämligen tagit fram hängmattan och det är rena drömmen dom dagar Sverige bjuder på sol! 

Vad har ni haft för er? Det var Power meet i helgen och jag hade en riktigt tung (hahaha hej quan!) helg. Tror att jag lyckades skratta mig igenom hela kvällen tillsammans med riktigt sköna tjejer!

Det har varit så himla kul att få ha spenderat en längre tid här hemma med alla vänner och mami, har nog inte varit hemma såhär länge sedan jag tog studenten. Imorgon åker jag i alla fall vidare och har som vanligt skjutit på packningen to the very last minute. Har packat halva resväskan och prioriterat BP, hahaha. Är inne på säsong 3 inom några minuter och inser att my social life must be damaged....... Haha, äh packningen får jag ta tag i imorgon. Är helt insatt i dramat! Vuxna människor som beter sig som barnrumpor, how can you not be obsessed?!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0