Sandaler

 
Ni har väl inte missat dessa sandaler som är en av sommarens heta skotrender? Egentligen, rätt feta. Frihet för fötterna. Någon av er som hakat på trenden? Vad tycker ni?
 
Hej förresten! Hur mår ni? Jag mår bra, sitter i skrivandes stund och pratar med Johan, världens bästa Johan. Ska försöka hinna se ett par avsnitt av mordern family innan jag lägger också, ett väldigt bra avslut på denna kväll med andra ord. Sov gott! 

Jen skriver:

Sv: Tack fina du!
Jag mår bra fast känner mig lite stressigt med allt bara. Jag är tyvärr inte så mycket för såna sandaler på mig själv :) men de e somriga å fina på andra med rätt outfit! Har du skaffat dig ett par? :D

Josefine Johansson skriver:

Dom där är sjukt snygga!

Alexandra skriver:

Väldigt roligt hur något som egentligen är så fruktansvärt fult blivit moderiktigt ;)

KMStyle skriver:

älskar sandaler! så snygga :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0