01:23

 
Sitter och lyssnar på Timeflies "all the way" och tänker på mina gals som jag älskar av hela mitt hjärta. Det är fint och lite skrämmande på samma gång hur man kan påverka någon annans mående. Dom här tjejerna kan få mig att skratta alla dagar i veckan och det finns inget i världen jag skulle byta ut mot dom. Många (kanske för många) gånger när jag dumt nog varit ledsen över en kille, asså what? Ärligt, it's not even worth to be sad over a dude, what da hell, having these amazing gals slår alla killar alla dagar på året. Det är bara såna här obeskrivligt bra tjejer och bra vänskaper som växer trots att man inte hörs eller ses varje dag. Man gläds med och åt varandra, pushar varandra när en kille kommer in i bilden och fuckar upp ens hjärna och älskar ovillkorligt. Utan tvekan världens bästa tjejer som förtjänar det bästa dygnet runt, året om. Love you doubleinfinity!!

Josefine Johansson skriver:

Har faktiskt inte hört den men lyssnade nu och den var bra! :) (Y)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0