11:06

 
kimono chicnova // sunhat netaporter // sunglasses rayban // bikni 1 // bikni 2 // bikini 3

God morgon! Har liggat och degat kvar sedan jag vakna vilket till sin förvåning var för nästan två timmar sen. Hur skönt som helst att bara få ligga kvar i sängen och sträcka lite på sig. 
 
Hade gärna velat springa ner till stranden för sol och bad for the rest of the day men jag ska ta en kalldusch för att vakna till och sedan jobba lite. I vanlig ordning är det alltid mycket i början på veckan!
 
Vad ska ni göra idag?

Jessica skriver:

Snyggt!

Fani skriver:

Åh den längst till höger hade jag velat ha på Cypern, superfin ju! Älskar modellen :)

Sabina skriver:

Vad fina grejer, var hittade du solglasögonen? :)

LORISSA LOVEBOMB skriver:

Det ser jättefint ut :)

Escaping Reality - ett nytt liv skriver:

Jättesnygga bikinis, hade gärna haft den längst till höger!

kaffehörnan skriver:

Ja visst är de skönt o ligga o dra sig. Vad fina färger

ebba skriver:

älskar den andra & tredje bikinin! kimonon skulle passa perfa till outfiten jag la upp på mig blogg haha, men äger tyvärr icke någon :/


kramis

Frida-Maria skriver:

Ååh så snyggt!

fashion skriver:

Fint!! :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0