30 juli

 
1 shopbob // 2 austique // 3 monki // 4 journelle // 5 HM

Hej bloggen! Här är det en sliten tjej som uppdaterar! Var som vanligt ute och sprang en bra bit imorse, mulet men OJ vad skönt! Nu är kroppen på g så jag får försöka att hålla igång och inte vila för då vet vi alla vad som händer..
 
Har ni haft en bra dag? Jag har fått håret klippt och shoppat en hel del så det här har med andra ord varit en bra dag! Jag tror aldrig att jag har shoppat så mycket underkläder under en och samma gång som jag gjorde idag men det är sånt där tråkigt (och välbehövligt) som man inte alls vill spendera pengar på.. Fast det är inte mycket som slår känslan man får med nya underkläder. Feelin me gurls? Underkläder är kul. Och fint. Är på jakt efter en snygg i spets likt dom ovan men av det jag sett hittills så nja.. Någon av er som har bra tips på where to find them?
 
Nej hurni, ska se det nya avsnittet av PLL och sen sova! Natti!
 

Emma Grann Fotografi skriver:

Sjukt snygga!!

KassandraPalma skriver:

den röda var riktigt snygg!

Amanda [SPONTAN] skriver:

Riktigt fina toppar! :)

Julia skriver:

Åååh! Har blivit smått besatt av denna typ av BH, så jäkla sköna. Det rycker lite i shoppingnerven.

Ida Lindborg ♡ skriver:

fina!

Sv: Åh tack! :'D
Förlåt för sent svar, har haft en helt underbar vecka i Turkiet! Men nu är jag tillbaka, hoppas du har haft det och har fantastiskt! Kram

Escaping Reality - ett nytt liv skriver:

Så snygga saker, jag älskar underkläder! Hade kunnat spendera hur mycket som helst på det!

Emma Grann Fotografi skriver:

Så himla snygga!

Hannah Danielsson skriver:

åh den från monki var ju riktigt nice, sådana måste jag ha :)
svar: tack så jätte mycket! x

MATILDA skriver:

gud så snygga!! :D

Cecilia Andersson skriver:

åh, såna där toppar är ju så sjukt sköna!

jaaa, hihi! ha en fin dag. härligt med en löprunda!

Linnea skriver:

så himla fina!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0