16.07.14


Tja bloggen! Idag startade jag dagen med en joggingtur till och längs stranden i solen! Det måste vara ett av dom bästa sätten att kunna starta en dag på. Ska försöka göra det till en vana och ta tillfälle i akt innan jag åker hem och inann höstmörkret kommer. 

Passade på ta en snabb vända på stan då jag took a day off from work. Jag måste tipsa er om läppceratet som luktar så jävla gott och faktiskt funkar riktigt bra! Naturliga ämnen och hela köret så bättre blir det inte, finns nog i alla hälsokostbutiker! 

Nej, nu ska jag fortsätta se på "the lunchbox", har ni sett den? En indisk film vars man får fel matlåda och sedan börjar brevväxla med frun som lagar maten via matlådan. Väldigt bra faktiskt!  

linn skriver:

älskar färgen!

Junitjej skriver:

Snygg färg på nagellacket!

Julia Müller-Sandvik skriver:

Det verkar underbart :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0