16.05

 
sports bra 1, 2 and 3 zalando // sports bra 4 nelly // black shorts kohls // pink shorts zalando // yellow shorts only // blue shorts HM // pink shoes // black shoes // nike water bottle kohls // pink water bottle tillys
 
Hej bloggen! I brist på bilder och outfits blir det en del kollage men jag tycker faktiskt dom är roliga! Hehe.. Springer till största delen runt i träningskläder ändå så det är inte mycket ni missar.
 
När det väl kommer till träning är jag en riktig periodare, börjar jag träna kör jag som fan men vilar jag en dag så "vilar jag upp mig" det kommande halvåret. Typ. Imorse var jag ute och sprang! Sjukt härligt men EXTREMT svettigt. Att springa är my all time favourite thing to do när det kommer till träning och träning ska ju vara kul!
 
Tycker det är viktigt att träna för att man mår bra av det, tycker det är roligt och inte på grund av all sorters hets från sociala medier. Alla kroppar är olika och det är meningen att vi ska se olika ut. Varför skämmas, egentligen? Lite fett här och där, yolo liksom. Inget man inte sett förut. Det skulle vara så jävla tråkigt om alla kroppar såg likadana ut på stranden, like what the fuck. 
 
Jag HATAR faktiskt gym och allting som har med styrketräning att göra. Tycker det är roligt kanske en gång om året. Har gett gymmet en och annan chans men det ser mest ut som att jag gått vilse once I've stepped inside. Trots att båda mina knän inte riktigt fungerar som dom alltid ska så tycker jag att det är SÅ kul att springa. Skönt alla dagar på året oavsett årstid och det bästa? Det är gratis! Haha tycker dessutom att det är roligare att få träna och samtidigt få vistas ute i naturen än i ett svettigt och illaluktande gym ;p
 
Gillar ni att träna? Hur håller ni igång motivationen? Tell me!

Escaping Reality - ett nytt liv skriver:

Håller med dig om att utomhusträning är underbart, tyvärr bor jag ju i en stad som oftast är helt igensmoggad så jag är mer eller mindre förvisad till gym och löpband. Motivationen hålls uppe med bra podcasts att lyssna på under tiden!

Sam skriver:

Love it :) !

kaffehörnan skriver:

Den rosa gillar jag

Emma Grann Fotografi skriver:

Sjukt snygga kläder!! :)

LORISSA LOVEBOMB skriver:

jag är också en periodare, önskar att jag var mer aktiv, men det kommer väl.

sv: men duuu :-* tack snälla!

Ida skriver:

Men åh vad snygga saker!

Linneaellinore - FOTO skriver:

Åh så snygga träningskläder!

Jennisbeauty skriver:

Snygga träningskläder! :)

fashion skriver:

Snyggt :D

Lydia skriver:

Snygga sport bhar!

fashion skriver:

Sjukt snyggt ju :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0