Where there is love, there is life.



Efter att ha legat raklång i sängen hela dagen (är det söndag så är det!) har jag äntligen tagit tag i alla måsten. Jag lyckades se klart prison break idag och som vanligt när en serie tar slut måste man snabbt fylla tomrummet med en ny.. Alltid samma visa. Gråter som en ko till varje säsongsavslut och sen gråter man för att serien är slut.... Tills man hittar en ny. Nästan som ett breakup. Nej, nu överdrev jag.

Har i alla fall packat klart, som vanligt en aning för mycket och det kommer jag ångra imorgon när jag ska bära upp väskan för alla trappor. Har slängt iväg ett par sms till kompisarna, ett par väldigt fina ord har ramlat in i min inkorg och jag är pretty happy to have the people I have, in my life at the moment. Nu tänker jag avsluta helgen med en pizza och cola. Länge sen jag gjorde det! 

....... Ligga i sängen all day, pizza och cola. God, it's 2012 all over again. 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0