Update

Packa ner, packa upp, packa ner, packa upp, packa ner... Tusen gånger om. Och jag som hatar att packa. 

Jag landade på svensk mark i lördags efter en kaotiskt natt i Frankfurt. Jag har ingen tidsuppfattning längre och har legat i sängen med den värsta jetlagen jag någonsin varit med om... 10h, brb självmord. Jag kommer ihåg första veckan när jag vaknade 05.00 varenda morgon och alla i familjen sov som små barn...... Och när man väl anpassar sig så ska man åka hem. Dumma sömn.

Jag mår i alla fall bra och jag hoppas ni också gör det! Jag har verkligen insett att livet är oförutsägbart och att det faktiskt är pretty amazing att inte veta vad som kommer komma hädanefter. ALLT kan hända and I can assure you that. Jag hade ingen aning om att jag skulle stå på den platsen jag står på idag när jag satt på planet mot Australien. Jag känner mig lyckligare än någonsin trots att jag är utan mina älsklingar... Min dator OCH kamera ligger nämligen kvar i Australien så att det här med bättre uppdatering ser väl inte så ljust ut. Haha. 

Imorgon flyger jag i alla fall mot Stockholm och på lördag ska jag på en väns (!!!!!) bröllop medan hela gänget på det gamla jobbet har hyrt en hel festvåning och ska röja tillsammans! Det låter minst sagt väldigt kul och jag tror dom kommer röja men jag är övertygad om att även jag kommer ha en fet lördag. Det känns overkligt att jag ska på en av mina kompisars bröllop, det får mig att förstå att alla verkligen är så himla vuxna nu. Vill stanna tiden samtidigt som jag vill spola. Knepigt det där men men, simma lugnt så hörs vi snart om jag inte fastnar på någon flygplats. Tjing!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0