Måndag och allt



I morse vaknade jag i exakt samma sekund som jag fick samtal av min kärlek OCH som alarmet ringde! Trodde fortfarande att det var natt och ville bara kolla klockan sen fortsätta sova........ Mindfuck på hög nivå exakt 06.50 denna måndagsmorgon, fattade nada. 

Upp och hoppa, stress till tunnelbanan och jobb fram till två. Sen var planen att jag skulle hem och sova innan jag skulle behöva åka iväg till nästa jobb men så glömde jag bort att det tar sisådär 1h att åka hem också.. :) :) :) Så jag käkade lite snabbt och rusade sedan iväg till jobb numero dos. Saken är den att båda jobben ligger långt bort OCH åt varsitt håll så det tar sin lilla tid. Så nu sitter jag här i min ensamhet och äter middag helt utslagen. Känns som detta dygn varat i 72 timmar eller något..... Om inte meeeeeer. Det är trots allt måndag, helt okej att klaga. Eller ok att klaga alla dagar i veckan för man gör exakt vad fan man vill, bara för att man kan. 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0