Last night at Sidney festival!


Min allra sista kväll i Aussie är kommen och jag lämnar this amazing country med både glädje och sorg. Ni förstår inte hur mycket jag saknar svensk mat....... Can't wait. 

Vi spenderade min sista kväll med (nästan) alla grabbar, käkade god mat och hängde på Sidney festival vilket påminde mig om cityfestivalen, haha. Kändes som att vara i Sverige för en sekund. 

Jag har sett så många häftiga ställen, fått uppleva saker jag aldrig trodde jag skulle få göra och lärt känna nya människor som är helt fantastiska! Och det är såna här resor som faktiskt får mig att inse att det finns så mycket mer utanför Sveriges gränser. Och om vi aldrig tar chansen till att bege oss abroad.. Då är det mycket vi alla går miste om. För mycket. 

Den här resan landar högt bland skyarna på min reselista, jag har till och med fått uppleva kärlek jag aldrig ens kunnat fantisera om på planet hit. Och det om något måste jag säga, är magiskt. There is just so much out there. Big world

Vi höööörs när jag landat på svensk mark! PUSS


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0