Iphone cases

 
Imorse vaknade jag och insåg att jag borde ha gått till tunnelbanan för sisådär 10 minuter sen... Stress stress! Kom konstigt nog inte sent med tanke på att jag av någon anledning slöade ihjäl mig, så att det var väl bra........

Nu är jag på väg mot nästa jobb och efter kvällens pass tar jag helg! Skööööönt som fan. Ska åka hem till Västerås (igen) eftersom att det är kinesiskt nyår och även om jag inte har någon direkt koppling till det är det en tillräckligt bra ursäkt för att få åka hem och äta god mat ;) 

Har ni förresten sett iPhoneskalen från merskal.se?! Skitsnygga och perfa för dom som vill ha något neutralt men snyggt. Nu måste jag som vanligt skynda mig för jag vill komma före Felix till jobbet...... Tjing!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0