Det här med att hålla på att bli vuxen



Väldigt märkligt att min uppdatering flyter på mer nu än vad den gjorde när jag hade min kamera.. Mobilbilder for the win! 

Imorse när jag vaknade sken solen. Det såg ut att vara en perfekt vinterdag som man gärna hade spenderat i backen.... Men så klev jag utanför dörren och skulle åka in till stan.. Ångrade mig i exakt samma sekund som jag klev ut. Fyfan vad kallt det var!! Kunde inte ens skriva ett klart ett sms innan det började kännas som om mina fingrar skulle gå av på hälften. 

Shoppade i alla fall ingenting fast det är årets rea, ni som känner mig borde veta att mitt hjärta typ är krossat. Vad är livet utan shopping liksom? Kom hem med två matkassar istället.......... Man måste väl prioritera. Till er som fortfarande bor kvar hemma: NJUT. 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0