Avokado for the win



Jag vet inte varför men jag har blivit helt beroende av mammas avokadosmoothie..... Eller vad det nu är. 

Det är som vanligt alltid skönt att få komma hem och samla lite energi. Jag sitter för tillfället på min favoritplats, the bathroooooom. Undra hur många timmar jag spenderat här inne? Och undra hur många arbeten jag gjort klart här inne under gymnasiet.. Inte undra på varför alla fick damp, satt där inne och skrev skolarbeten i timmar och det värsta är att jag inte ens skämtar. 

Ni är nog många som kan dela känslan med mig när jag säger att det alltid är lika skönt att få åka och shoppa lite med föräldrarna. Då öser man på med allt nödvändigt (och onödigt) man behöver men som man själv inte vill lägga ner pengar på. Typ ost, svindyrt?! Ett och annat klädesplagg och världens bästa kräm gjorde mig i alla fall väldigt nöjd över dagens lilla shoppingrunda. Vet inte om det är jag som har blivit jäääävligt kräsen på senare tid eller om butikerna bara får in fula saker? Not sure. 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0