21 januari 2014



Jag har märkt att bloggen ser helt KAOS ut ifrån en del webbläsare. Och så får det vara fram tills att jag har min dator i mina egna händer. 

Jag sitter på tunnelbanan som förhoppningsvis ska ta mig hemåt, är inte säker men alting känns precis som det gjorde i början, i London. Man betalade för många onödiga enkel biljetter för att ta sig överallt och sen när man väl ska köpa ett månadskort inser man hur dyrt det är och gråter för att man inte vill spendera pengar på transport. Och när man väl sitter på tunnelbanan vet man inte ens om man suttit sig på rätt..... Det här med storstäder alltså.

Om jag åker rätt ska jag bara svänga förbi mataffären sen hem och laga mat! Puss! 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0