00.12


Nyår i Västerås är ingenting jämfört med Aussie. Jag ska försöka ge er en video så fort jag klippt, redigerat och hela köret, vilket förmodligen blir när jag landat på svensk mark då internet här är the slowest thing ever. 

Efter midnatt åkte vi i alla fall vidare för att skåla in det nya året tillsammans med ett gäng grabbar vilket var riktigt kul! Vi kom inte till hotellet förrän efter kl 10 imorse men det var det helt klart värt. Inte ofta man får parta in det nya året barbent tills solen går upp! Bra start på 2014!

Ikväll tänker jag ta igen förlorad sömn men är det nyår så är det! Imorgon checkar vi ut och beger oss mot ett annat hotell, förhoppningsvis har dom ett liiiite snabbare internet. 

Hoppas ni firade in det nya året ordentligt!  


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0