Till salu!

 
Håller på att rensa garderoben och tänkte slänga upp ett par fina plagg här på bloggen inom kort. Just nu säljer jag i alla fall (enligt mig) den perfekta studentklänningen! Bustiern sitter fast i klänningen. Min klänning är köpt december 2013, har storlek xs och är använd endast en gång. 400kr ex. frakt!
 
Vid intresse mailar ni mig på [email protected] alternativt slänger iväg ett meddelande på facebook! 
 
SÅLD!

linda skriver:

den var super söt! :)

♫♪ sandra - en musikblogg skriver:

fin :)

♫♪ sandra skriver:

- haha alltid roligt med karaoke ju!

ann-sofie skriver:

svar; ja han är verkligen härlig, men de där valptänderna är banne mig inte något att leka med, vassa som rakbladsknivar.. :)


åh vilken fin! Passar verkligen perfekt till studenten :)

Michelle skriver:

Nelly har alltid så fina klänningar! :)

sv: Tusen tack! .. och ja, jag fick också lust med ett Harry Potter Maraton! :)

Linn skriver:

Synd alltså att man inte tar studenten i år! Har inget övrigt tillfälle att ha denna annars ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar






RSS 2.0